KİŞİSEL VERİ BİLGİ EDİNME PROSEDÜRÜ
AMAÇ
Bilgi Edinme Prosedürü’nün (“Prosedür”) amacı, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na (“Kanun”) uyum süreci kapsamında İş Merkezleri Yönetim ve İşletim A.Ş. (“İŞMER”, “Şirket” veya “Veri Sorumlusu”) bünyesinde işlenmekte olan verilere ilişkin veri sahiplerinden gelebilecek talep ve/veya şikâyetler içeren başvuruların şirket bünyesinde sistemli bir şekilde değerlendirilmesini ve sonuçlandırılmasını sağlayarak cevaplandırılmasını sağlamaktır.
KAPSAM
Kanun kapsamında, veri sahipleri tarafından Levent Mah. Meltem Sk. No: 14/1 İş Kuleleri Kule 3 Asma Kat Pk:34330 Beşiktaş, İstanbul/Türkiye adresinde yer alan şirket merkezine gönderilecek iadeli taahhütlü mektup, noter kanalıyla gönderim, şahsen ibraz edilecek form veya Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir. adresine güvenli elektronik imza (e-imza) ile sayılı iletişim araçlarını kullanarak gerçekleştirilen başvuruların kayıt altına alınması, yönetimi, değerlendirilmesi, analiz ve raporlanmasını ile cevaplandırılmasını kapsamaktadır. Başvuru sahibi, Bilgi Edinme Başvuru Formu ile aşağıdaki hususlara ilişkin bilgi talep edebilir:
- Kişisel verilerinin işlenip işlenmediğini öğrenme,
- İşlenmişse bilgi talep etme,
- İşlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
- Yurt içinde / yurt dışında transfer edildiği tarafları öğrenme,
- Eksik / yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme,
- Kanun’un 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini / yok edilmesini isteme,
- Aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (e) ve (f) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme,
- Münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
- Kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme
PROSEDÜR
Başvurular alındıktan sonra çözümlenmek üzere yönlendirilmektedir. Her başvuru dikkatli ve özenli bir şekilde incelenmekte ve talep çözüm aşamasında yapılan her işlem kaydedilmektedir. Kanuni sürelerin aşılmaması adına başvuruyu teslim alan şirket personeli ilgili tebligatı bir iş günü içerisinde üzerine veya ileti içeriğinde tebliğ tarihini belirterek ilgililere iletir. İŞMER tarafından en geç 30 (otuz) iş günü içerisinde ilgili başvuru sonuçlandırılır.
YÜRÜRLÜK
İşbu Prosedür yayımlandığı tarihte yürürlüğe girer.